Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

LYCKLIGDHETSTEST.

Av malin - 23 februari 2009 21:25

[] Du har en pojkvän.

[ ] Du har ett eget rum.

[x] Du har en mobil.

[x] Du har en iPod/MP3 spelare.

[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.

[x] Du har fler än 2 bästa vänner.

[ ] Det finns en pool i din gård.

[x] Du klär dig som du vill.

[X] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.

[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.

[x] Du har aldrig blivit nedslagen.

[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden

[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.

[x] Ditt rum är stort nog för dig.

[ ] Människor använder dig inte för den du är.

[ ] Du har varit på konserter.

[x] Du samlar på något normalt.

[ ] Du längtar till skolan.

[X] Du önskar inte att du var någon annan.

[x] Du spelar någon sport.

[x] Du brukar göra något efter skolan.

[ ] Du äger en bil.

[X] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.

[ ] Du är nöjd med ditt utseende.

[ ] Du har inget självförtroende alls.

[X ] Du har aldrig fått IG.

[X] Du vet vad som händer i världen.

[x] Du bryr dig om folk.

[x] Du är nöjd med ditt liv.

[x] Du kan mer än ett språk.

[ ] Du har ett smeknamn.

[ ] Du har ett husdjur.

[?] Du kan hela orden från 10 låtar.

[X] Du har inga "fiender".

[x] Du är en ganska snäll person.

Total : 23  

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.

10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan känna dig ensam och sviken ibland.

20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

JAG UTMANAR ALLA SOM SER DET HÄR. 

SKRIV EN KOMENTAR VAD NI FICK SEN<3333 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 12 april 2009 14:28

ska jAG BÖRGA BLOGGA IGEN ?

Av malin - 4 mars 2009 19:50

Jag hatar verkligen att läsa böcker...att lösa e det värsta jag vet. ...

Av malin - 4 mars 2009 19:49

Har inte skrivit på jätte länge jag vet men har inte haft tid ..........

Av malin - 28 februari 2009 19:33

Hahaha ett riktigt roligt klippt..eller vad vad tycker du..

hej

Av malin - 28 februari 2009 16:54

Vilka hejar du på i melodifestivalen ikväll då?????  

Presentation

Omröstning

SKA JAG BÖRGA BLOGGA IGEN?
 JA
 NEJ
 BRYR MIG INTE LÄSER ÄNDÅ ALDRIG

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards